25 March 2008

evEryTHinG RevEaLeD

smalam segala2nya da terbukak..baru aku tahu sape die sebenarnye mmang slame ni tak salah la kalau aku slalu pk negative psl die..smlm pat uma die aku tgk computer die..tergerak haty sey..aku pun tak tau naper tiba2 aku nak check sumenyer..aku dapat tahu slame ni die ade msn friendster n contact dgn pompuan laen..aku da tak buat itu sume lagek sey..and aku cuba nak percaya die tapi sumenyer da jady gni..sakit aty aku..terlalu sakit skali..aku pk slame ni aku yg jahat,aku yg gatal..tapi ruper2nye die pun samer..janjy2 die sume kosong..aku da tak ley percayer lagek..haty aku hancur skali..aku cuba nak maafkan die n luperkan segalnya..tapi susah..aku maseh tak leh terima ni sume..harapan aku sume da musnah..sejak aku terbaca tu sume,aku raser mcm aku da hilang org yg slame ni aku syg..aku da hilang segala2nya..aku raser aku ni bodoh!!skarang aku da tak tau ape nak buat lagek..peraaan sayang maseh ada tapy...ntah la..skarang ape nak jadi,jady la..aku pasrah!!!mcm gni la dulu mcm mane aku kena tpu dgn lelaki yg aku kenal..kenapa mesty aku yg kena???aku syg sgt pat die..terlalu syg..aku sanggupbuat ape2 pun..aku ingat lagek dulu.aku sanggup klua uma demi die..aku sanggup hilang keluarga demi die..tapi skg sumer da hancur!!perasaan sayang ni buat aku susah nak luperkan die..segala2 nyer aku buat dgn die sorg jek..and mcm ne aku nak luper kan die??terlalu susah!!!dary smalam aku asyek nangis jek..tapi die tak amek peduli pun...die cuma pentingkan tdo tdo n tdo...

No comments: